márc.
23

A Graphisoft online támogatási lehetőségei

Március 16-tól leányvállalataink és nemzetközi irodáink szintén az otthoni munkavégzésre tértek át. Emiatt a GRAPHISOFT irodái világszerte bezártak, de elérhetőek maradnak. Célunk a megváltozott körülmények között is a korábban megszokott, magas szintű szolgáltatások biztosítása ügyfeleink számára. Az új munkarend részleteit az alábbiak tartalmazzák:

A GRAPHISOFT globális otthonimunka-irányelve visszavonásig érvényes.

A globális otthoni munkavégzésről szóló irányelv jelentős intézkedés, amely nemcsak vállalaton belül, hanem a GRAPHISOFT partnerhálózatban is mindenkit érint, és azonnali, fokozott figyelmet igényel a problémamentes együttműködés érdekében. Kérjük, olvassa el a műszaki támogatás fontos részleteit:

Üzleti ügymenet
A GRAPHISOFT munkavállalói jelenleg otthonról dolgoznak, de a magyar divízió munkatársai, illetve viszonteladó partnereink munkaidő alatt a szokásos kommunikációs csatornákon elérhetőek: telefonon, e-mail-en és üzenetküldő alkalmazásokon keresztül. Az üzleti folyamatok (például: technikai támogatás, ajánlatadás, megrendelés, logisztika) változás nélkül, zökkenőmentesen folytatódnak.

Támogatás
Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy a GRAPHISOFT műszaki támogatása az eddig megszokott módon és csatornákon keresztül hozzáférhető. Az otthoni munkavégzésről szóló műszaki információk elérhetők és folyamatosan frissülnek, amelyről az alábbi linken tájékozódhat: https://helpcenter.graphisoft.com .

Együttérzésünkről biztosítunk mindenkit, akit ez a soha nem látott járvány személyesen érint. Nagyra értékeljük az egészségügyi dolgozók munkáját, a helyi közösségek és az országok kormányainak a COVID-19 elleni küzdelemét.

Amennyiben technikai támogatásra, információra van szüksége, kérjük, továbbra is forduljon bizalommal partnereinkhez vagy munkatársainkhoz!


Üdvözlettel,
A GRAPHISOFT csapata
További információk a Graphisoft oldalán.